Barnmat och Boromir

Hej på er!

Hoppas ni har haft en trevlig påsk! :)



Det har vi! Fast vissa gånger har det varit lite obekvämt...


Ni förstår... Vi kompletterar råttornas mat med barnmat.
Ja, ni vet, för att de är barn. Och de är vana med barnmat från när de bodde hos uppfödaren. Och för att de vägrar vara utan sin laxlasagne på burk.


Men kruxet är att det är sjuuukt jobbigt att köpa barnmat.



Jamen folk tror ju att jag har barn! Pinsamt!



Små konstiga, kletiga varelser som låter mycket och luktar illa. Skulle jag ha såna?!


Nej, tacka vet jag de som laxlasagnen egentligen är till.




Edvin råkade förresten se en utav kommentarerna till förra inlägget.


Den om att Edvin på en bild såg ut som Boromir. Ni vet, Sean Beans rollfigur i Sagan om Ringen.




Först blev Edvin fundersam. Sedan låste han in sig i badrummet ett tag.



Och sedan dess har kvällen varit... Intressant.



Ja, jisses, Elena. Du skulle bara veta vad du satt igång. ^^;




Läste idag om något helt sjukt, förresten!


En restaurang i USA som heter Heart Attack Grill.
Med mottot "Taste worth dying for" serverar de sina gäster, eller patienter, sinnessjukt fet mat tillagad i rent ister (Bypass-burgare och "flatline fries").

Ja, patienter.
De ätande får ta på sig en sån där sjukhusklänning, ni vet. Servitriserna är sjuksköterskor, och han som äger stället är utklädd till läkare.

Och väger man över 160 kg äter man gratis där. Varje dag.

Och som det står på ingången till restaurangen; "Cash only, because you might die before the check clears".

Jamen, kolla själva. Wikipediaartikeln har ni här och en svensk artikel om kunden som fick just en hjärtattack när han satt och åt sin "triple bypass burger" hittar ni här.

Finns lite videoklipp och intervjuer därifrån också om man söker på youtube.

Jag får bara kalla kårar när jag läser om det.  >_<

Kommentarer
Postat av: filippalofsved'

Hej! :D

Jättefin blogg!

Just nu har jag en fråga på min blogg som det skulle vara roligt om du svarade på bara för att få in lite olika åsikter om den! :D

CHECK IT OUT SNYGGING!

Puss&kram!

2012-04-13 @ 16:21:52
URL: http://snyggafilippa.blogg.se/
Postat av: Elena

HAHAHAHA!

Åååh, jag ber om ursäkt, men sååå roligt :D

Dina småtöser är urgulliga förresten, så klart :)

2012-04-18 @ 16:44:08
URL: http://www.stiftprinsessan.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0