Karneval

Hej! :)
 
Nu är det sista förberedelserna inför presentationen av mitt kandidatarbete på onsdag som gäller. Så tänkte jag skulle spara lite tid med ett fotoinlägg idag! ^^
 
Lovade ju förut att jag skulle lägga upp bilder ifrån Hammarkullekarnevalen! Så här kommer de!
 
Älskar Hammarkullekarnevalen! ^^
Bor ni i närheten av Göteborg och aldrig varit där förut, prova på att åka dit nästa år! :) Bilderna gör inte karnevalen rättvisa, man kan liksom inte riktigt fånga musiken och stämningen på bild.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jamen då så! :) Vi ses efter onsdag igen!
 

...tänkte avsluta det här inlägget med en provocerande bild på en utav råttorna.
Ni vet, i stil med "TANDBORSTSRÅTTA!!" (För er nya läsare: Bilder på råttor som borstar tänderna med människors tandborstar. Vissa personer verkar tycka det är lite småäckligt av nån anledning).
 
Men jag hittade ingen! HerreGUUD! Har vi missat att ta provocerande bilder på våra nya råttisar?
 
Det får bli ett projekt för i sommar! Idéer uppskattas! ^^
 
Tills dess får ni hålla till godo med bäbisbild på Metapod.
*gull*
 
Kram på er! ^^

Kommentarer
Postat av: Ingela

Vilka fina bilder! Håller tummarna som vanligt inför morgondagen. Kram

2013-06-18 @ 11:28:28
Postat av: Petra Ögren

Härliga bilder på karnevalen och söt bild på Metapod. Älskar när man ser tänderna, de är ju så fantastiskt söta och charmiga.

2013-06-24 @ 15:35:49
URL: http://scratchblack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0