Soochongs födelsedag!

Hej på er! :)
 
Nedan följer ännu en liten ursäkt/förklaring. den är förmodligen skittråkig att läsa, så ni som vill kan hoppa över den. :)
 
*****
Ledsen att det blev ett litet glapp i bloggandet nu ändå. Brukar bli så, man tror att man ska hinna med något, sen får man så mycket jobb att man inte ens hinner med att sova, än mindre blogga... Pluggar ju heltid samtidigt som jag fortfarande är med och jobbar med den där artikeln som ska publiceras.. Har inte haft en enda dag ledig på flera månader, och så fort jag försöker ta det lugnt och göra något annat (typ blogga eller läsa något) så blir jag stressad och får dåligt samvete för att jag inte jobbar. :P Det klassiska problemet för många idag, gissar jag.
(och sen blir jag stressad för att jag inte bloggar :P)
 
Hur som helst, tack för att ni inte klagar på mig! :)
*****
 
Ja, men då så! :)
 
...ja, alltså, biten ni ska hoppa över är klar nu. Ni kan börja läsa igen. Eftersom jag inte har tid att rita nån bild just nu får ni helt enkelt tänka er att jag står
-->HÄR<--
och vinkar ner er. Som på en flygplats, liksom. Med såna där spejsade ljusstavar. :)
 
Ska alldeles strax iväg till skolan och hålla en presentation, men jag tänkte bara att jag skulle uppmärksamma er på att Soochong fyller ett år idag! :D
 
Jajjemen, det är sant! Igår var hon en ung tjej som lyssnade på Justin Beaver. Idag är hon en TANT som lyssnar på Justin Beaver. ^^
Det bara hände! Helt plötsligt, liksom, över en natt!
 
Fast jag har lovat Soochong att inte kalla henne för tant.
Jamen, namnet Soochong är ju inte bara ett virus, utan också ett kinesiskt te! Och med tanke på hennes svarta, superblanka hår och fäbless för ganska hälsosam mat (jämfört med Metapod och Luva. :P Men ALLA har visserligen en fäbless för hälsosam mat i jämförelse med Metapod och Luva) så har vi våra misstankar om att vår lilla Fluffgänget-Soochong kan ha asiatiska rötter.
 
Och ni vet väl hur asiatiska kvinnor åldras?
 
(Bildkälla... men den källan hänvisade bara vidare till en annan källa, som jag inte kunde se och som förmodligen ändå inte ägde bilden. Så...)
 
Jamen de ser unga ut skitlänge! Och sen när de blir tanter så händer det väldigt plötsligt, och så syns det. :) jag har lovat Soochong att inte kalla henne tant förrän det syns.

Varpå Soochong anmälde sig som testperson i en anti-rynkkrämsstudie.
 
Jag avanmälde henne. Dels för att jag inte gillar djurförsök. Och dels för att jag inte tror att rynkor är ett problem när man är till 99% täckt av fluff.
 
Jamen se på Kusin Det, till exempel. Han från familjen Addams. Han har ju varit med sedan 60-talet minst, och han ser fortfarande väldigt ung ut!
 
Kollade den engelska wikipediasidan för Cousin Itt, förresten.
"Cousin Itt is a fictional character in the Addams Family series"
Skönt att de skriver ut när figurer är påhittade, speciellt i såna här synnerligen oklara fall. Den där svinstora hatt-hamstern i Familjen Addams, liksom. KAN vara riktig. :)
 
 
Ja, nej, plugg! Rapport från Soochongs födelsedagskalas kommer inom inte allt för länge. :)
Kram på er, fnuffisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0