Selfies, selfies, selfies

Hej på er!
 
Nu börjar vi få en idé om ungefär hur Rafiki, eller Fiki som vi kallar honom, kommer se ut i bloggen. :)
 
Gjorde ett par snabba skisser tidigare:

Sen kommer det väl förändras tänker jag. Ni som hängt med länge kommer kanske ihåg hur råttorna tecknades alldeles i början av bloggen, och vilken skillnad det var mot hur de tecknades senare. :)
 
Nåväl. Nu har Fiki tagit över vår Instagram. Antar jag.
 
Eller jag vet inte annars vad sjutton det var han höll på med när jag kom in i vardagsrummet tidigare idag. Men det såg ju ut som att han satt och tog en massa selfies.
 
 
Med min mobil. Så nu har jag massa små klibbiga fingeravtryck att tvätta bort, och en herrans massa selfies.
 
När vi letade vilken hundras vi skulle ha så läste jag att Bichon Havanais är rätt avlång, liksom. Som i "ganska korta ben".
 
Huvudanledningen till att vi valde just Havanaisen var ju då förstås att den inte skulle ha möjlighet att ta massa selfies med de där korta armarna, men det verkar ju inte hindra just det här exemplaret.
 
 
Men långt ifrån alla tvåbeningar i Flufflyan fördömer detta beteende.
 
Somliga betraktar med intensivt intresse....
 
...och tar efter.
 
 
Så nu sitter jag här, med en mobil full av hundselfies och en digitalkamera full av vad som måste vara den värsta fåfänga-episoden sedan "Boromir, Boromir, Boromir!".
 
 
Det går nog över. Jag menar... man tröttnar väl på att ta selfies nån gång.
 
Jag menar, det är väl inte som att folk tar selfie efter selfie, dag efter dag, utan att tröttna.
 
Jag menar, det är ju inte som att folk kan bli beroende av att ta kort på sig själv.
 
Eller hur?
 
...
 
...eller hur? :S

Kommentarer
Postat av: Ingela

Nu fick jag förslag på födelsedagspresent....Selfiepinne.
Undrar bara VEM jag ska ge den till...
Kramis

2015-01-19 @ 19:40:45

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0