Vårmode

Det slog mig att jag ju är en sån där ung, kvinnlig storstadsbloggare med en pytteliten hund. På blogg.se.
 
Men trots allt detta har jag ju inte delat med mig av mina modekunskaper till er!
 
Detta är inget annat än enormt själviskt utav mig, och jag ber om ursäkt! Speciellt eftersom jag faktiskt råkar ha björnkoll på vad som faktiskt är helt rätt nu i vår!
 
 
 
Nu till våren är det blått och urtvättat gröngrått som gäller! Vita strumpor or go home. Istället för handväska är det i vår den lilla svarta (hundrelaterade plastpåsen) som gäller.
 
Ja, ni ska helt enkelt se ut såhär:
 
 
(Sno stilen! Tröja: LÄNK, Byxor: LÄNK, Den lilla svarta: LÄNK, Strumpor: LÄNK)
 
Ett tips kan vara att följa länkarna fort! 
 
Jamen ni vet ju hur det är. När inflytelserika modebloggare tipsar om såna här saker kan det ta slut i lager väldigt snabbt.

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Du är förlåten :) och åhhh... så chict ;)
Kram

2016-03-07 @ 14:14:59
URL: http://www.ingridskallare.se
Postat av: My

Regnbågsfärgad bajspåse som luktar gott också? :P

2016-03-16 @ 20:13:48
URL: http://journalofagastronomiac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0