Sandra



Namn: Sandra
Ålder: 22
Pluggar: Molekylärbiologiprogrammet på Göteborgs universitet
Yrke: Fluffhövding i fluffgänget.
På fritiden: Matar, tyglar och städar efter fluff. Nålfiltar en del (nålfiltning = konsten att forma fluff).
Lyssnar på: Michael Jackson!!
Kommer aldrig tröttna på: Pokemon.

Bästa filmen: Lejonkungen.
Favoritcitat: "Heavens, no. My pumpkin simply has chest pains." (va?)

Välkommen till min blogg!
Det är alltså jag som skriver bloggen. :) Förutom när Smulan hackar kontot och skriver en massa strunt.

Jag är född och uppvuxen i Sundborn (fråga din konstintresserade farmor, hon vet vart det ligger) och delvis i Falun.

Flyttade till Göteborg hösten 2009 för att plugga marinbiologi, men hamnade på nåt vis inom molekylärbiologi. Så nu gullar jag med bakterier dagarna i ända. ^^

Skön omväxling. Bakterier är inte så fluffiga.

I övrigt är jag halvaktiv soffsurfare (nej, inte soffliggare) och jag kan inte dansa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0