Stilstudie i pajätning

*** OBS! Följande inlägg innehåller obehagliga bilder som kan vara olämpliga för de allra minsta! ***

Idag åt vi blåbärspaj.

Råttorna fick smaka.

Ett ypperligt tillfälle för en stilstudie i hur de båda systrarna äter paj.

Golbat:


Domarens utlåtande:

Ett ganska gulligt framträdande.

Liten, söt och slickar vaniljsås.

Gigantiska ögon.




Smulan:



Domarens utlåtande:


Åh, herreGUD!

Det blir ingen sömn för mig inatt!

Finns det en exorcist i lokalen?

Vigvatten! Vigvatten!



Jag menar... kom igen, det kunde lika gärna varit omslaget till en skräckfilm!

Jag ska tänka en extra gång innan jag använder kamerablixt på Smulan igen.

Med detta säger vi godnatt till alla er läsare...



:)
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Signe

HAHA, snacka om skrattanfall ^^

2010-07-20 @ 09:38:37
URL: http://miinisiigne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0