Stinkråttor

Det hinns visst med ett blogginlägg till idag. :)

Poolpartyt var kanon! Trots att mitt lag förlorade i vattenvolleyboll. Fråga inte Edvin hur det gick för hans lag. Han blir bara stöddig.

Jag tänkte hur som helst att ni förmodligen ville veta att det luktade fruktansvärt av råttorna i morse. :)

Och jag vet inte varför.

Åt råttorna stinkbomber till frukost?
Bjöd de in två stiliga skunk-pojkar inatt när ingen såg?
Har min lillebror slutligen tröttnat på att råttorna smygkissar i hans säng och gett igen?


Och med denna världsnyhet så säger jag godnatt till alla er bloggläsare. ^^

Kommentarer
Postat av: Mommo

Rötmånaden har börjat :)

2010-07-21 @ 20:32:29

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0