Pärs nya sommarjobb

Sedan min lillebror kom hem ifrån sin tennissemester i Båstad har han vaknat upp med råttor i sängen på morgnarna.

Studier visar nämligen att det är ett utav de bästa sätten att vakna på.

Och jag unnar ju alltid min lillebror det bästa!




Imorse uteblev det dock då råttorna och lillebror sov på olika ställen inatt...

Frågan är... under sådana omständigheter, är det då ok för Pär att vikariera för råttorna?

Det skulle ju vara underhållande för mig att titta på:

Dessutom har jag hört att marsvin är bra för hyn. ^^


Och det bästa av allt; att lillebror får vakna upp till den här synen varje morgon:


Hm.. Låter ju himla trevligt faktiskt. ^^

Pär, du har just blivit tilldelad ett sommarjobb!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Klart Pär vill ha sommarjobb, det har ju Borbin haft...

Pär är ju såååå sööööööt

2010-07-21 @ 14:07:37

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0