Semesterbilder!

Nu när jag äntligen fått över lite kamerabilder till datorn!

Har jagat runt halva Falun efter en usb-sladd. Sen visade det sig att min dator har minneskortsläsare och inte alls behöver nån sladd... :P

De får komma i omgångar, de är helt enkelt för många.

Här är lite bilder ifrån den 25:e Juni! ^^

Michael Jackson-statyn utanför Mc Donalds i Best, en förort till Eindhoven:

Notera smygreklamen i bakgrunden till höger... Jag lovar att de tänkte strategiskt när de placerade den där.


Nedanför statyn. En himla massa hälsningar, foton, dikter osv. Och solrosor förstås:



Senare på kvällen var det ju European Jackson event. Och jag var lyckligtvis inte den enda som klätt upp mig.

Tre Michael Jackson-nördar bortom all räddning:

Och så en Thriller-jacka i bakgrunden. ^^

Jackorna går ju inte direkt att köpa på H&M. Tror att de måste ha suttit och knåpat ihop dem själva. Bara jag som fuskat och faktiskt köpt min på H&M. ^^;
Fast har modifierat den lite.

Rätt skoj att gå klädd på stan sådär, folk skriker "Michael!" efter en. Och "hee-hee!".

Måste skaffa en ÄNNU bättre jacka till nästa år! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0