Djurens lediga dag

Äntligen fredag! ^^

Den här veckan har varit rätt jobbig med massa plugg. Tror dessutom att jag dragit på mig en förkylning.

Har kopplat av lite idag genom att rita lite.

Men eftersom råttorna har tagit ledigt idag (de åkte på solsemester till fönsterbrädan), och marsvinen sover, så fick jag helt enkelt hitta på något annat att rita.






Michael Jackson. Helt enkelt. :)

Imorgon får vi soffsurfarbesök, förresten!

Ett par ifrån Tyskland kommer på besök och vill se Göteborg lite. De kommer hit imorgon eftermiddag nån gång, tror jag.

Ska bli kul. ^^

Vad ska ni läsare hitta på i helgen?

Kommentarer
Postat av: Mommo

Jag tror att jag ska ägna helgen till att kolla när löven faller, kanske jag ska försöka räkna dem oxå, om det inte blir för jobbigt med så mycket att göra :D Om det blir soligt så kan jag gå ut och sparka på dem lite grann.

2010-10-08 @ 22:17:38
Postat av: Ingrid

Dags för nya höst o vintergardiner i vardagsrummet så det blir väl till att tvätta fönster, stryka o hänga. Ska även börja packa det som Signe vill att vi tar med till henne nästa helg.

Kul med soffsurfarbesök :) Underbara bilder Sandra.

Kramar till alla

2010-10-09 @ 08:16:56
Postat av: Signe

Jag ska jobba :P 5-midnatt idag och 12-midnatt imorgon. Dubbelpass imorgon = gratis mat, wih ^^

2010-10-09 @ 11:44:32
URL: http://miinisiigne.blogg.se/
Postat av: Anonym

snyyyygga:O

2010-10-09 @ 12:41:24
URL: http://rebeccabertlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0