Mms-inlägg... Igen. :p

dsc00011 (MMS)

Hela dagen idag har gått åt till att försöka fixa internet. Och det gav ju utdelning. Jag hade faktiskt internet i 3 minuter och 23 sekunder alldeles nyss. Nu är det hopplöst borta igen, givetvis. Dåligt av mig att jag inte hann kolla upp allt och plugga klart inför tentan på den tiden, för jag tvivlar på att jag får något mer internet innan tentan faktiskt... Har varit till Teliabutiken 3 ggr idag, och ringt support lika många gånger. Vi kan flyga till månen, men vi kan inte frammana ett fungerande internet till min dator. Både supporten och jag är säkra på att det inte är själva datorn det är fel på. Snarare är det fel på tomtarna som jobbar i butiken. De är dock nästan säkra på att jag skulle kunna få internet igen om en vecka eller två. :p Tack då. Tröstar mig med halloweenutgåvan av Kalle Anka. Det var ett klipp. Man fick en växande vampyr på köpet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0