Snabbis

Idag blir det bara ett litet, snabbt inlägg.

Har fått alldeles för lite sömn de senaste nätterna (nån hade t.ex. ställt klockan två timmar för tidigt i morse... ^^;) Så jag hade tänkt lägga mig nu, så fort jag duschat.


Idag är det tisdag.

Det betyder...


House.


Golbat är så duktig. Hon vet alltid vilken sjukdom det är redan i början av programmet.

Golbat är också väldigt omtänksam. Hon vill nämligen aldrig säga högt vilken sjukdom det är förrän de sagt det på tv då hon inte vill förstöra spänningen. :)


Nej... nu måste jag sova snart. ^^ Hörde rykten om att det ringer en klocka strax efter kl. 6 imorgon bitti.

Godnatt. ^^

Kommentarer
Postat av: Amalia

Underbart, helt galet underbart! :D

2010-10-06 @ 07:43:48
URL: http://muwisthebest.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Det var väl inte Smulan o Golbat som var morgonpigga... Vilken grym House du har fått till :)

2010-10-06 @ 08:40:13

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0