50-öringen...

Nu är tentan avklarad!

Det gick skitbra! :)

Blev så glad att jag tyckte det kunde passa sig att fira med ostkaka, så jag köpte en åt mig och Edvin. ^^

Råttorna och marsvinen fick också en varsin present! Redovisar dem imorgon. :)


Tja, vad mer har hänt idag?

Edvin och Golbat spelade lite flöjt tidigare ikväll.


Hur det gick?

Låt oss bara säga att flöjt inte är en lagsport... ^^;


Och på den sedvanliga frågan till råttorna, "vad har ni haft för er idag då?", fick jag ett ganska oväntat svar...

Och det var ju lite jobbigt.

Igår, den 30:e september, var nämligen sista dagen för 50-öringen.



Som tur är går det fortfarande att växla in dem på banken i några månader till.

Jag får göra det när jag får tid.

Mycket tid...
:P

Men först ska jag förstärka låset på råttburen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0