Gräl i råttburen

Golbat lånade min dator idag.

Hon ville surfa lite på internet.

Efter ca en kvart hördes ett plötsligt ljud...




Hon hade hittat den här videon:



Hon bad mig hämta Smulan, så hon kunde visa den för henne.

Och det kunde ju vara en bra idé, tänkte jag. Lite kul sådär.

Men icke.



Smulan, som sedan länge är förälskad i den afrikanske skådespelaren Timon (killen i Lejonkungen, ni vet) tog ganska illa upp. ^^;

Onödigt av Golbat.

Jag tycker inte man kan vara så kaxig om man själv är kär i en mus i röda pingisshorts, som redan har flickvän...

För er som inte läst bloggen tillräckligt länge för att veta vad jag pratar om så kommer här en arkivbild (från det här inlägget) som säger det mesta. :)


Psst! Kanelbullens dag idag. Har ni ätit några kanelbullar? :)

Kommentarer
Postat av: Amalia

Du ritar så grymt, jäkla bra människa att jag blir helt avundsjuk! :)

2010-10-06 @ 07:44:34
URL: http://muwisthebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0