Dagens shoppingtips!

Hattar är ju hett nu i sommar. Ett riktigt "must-have"!

Men du vill ju inte gå omkring och ha FEL hatt på dig!

Lyckligtvis finns vi, Fluffgänget, som ger dig koll på det senaste och är din guide i modedjungeln!

Denna kock-hatt är köpt i modestaden Paris:


Med den lilla rått-accessoaren och texten "Bon Appétit" i pannan känns den helt rätt i sommar.



Nej men, seriöst nu. :) Inget mer modetrams, sånt finns det nog utav ändå.
Är det inte den häftigaste kockmössa du sett? ^^

Min mamma, som jobbar som mat-tant på låg- och mellanstadiet, införskaffade den på Disneyland. ^^
Gissa vem som blir ungarnas favorit till hösten?


Vet inte om det hinner dyka upp nåt mer inlägg idag.
Det bär iväg på poolparty och grillning inom kort.

Om inte så hörs vi imorgon igen. ^^

Tills dess kan alla ni anonyma läsare som känner att ni glömt lämna en kommentar till "Vem är du?"-inlägget göra det. ;)

Kommentarer
Postat av: Signe

Nu svarade jag både via reply-funktionen på blog.com och här, det får du stå ut med, för jag vet inte om du bad om att bli informerad om svar :P



Härligt ^^ Eller hur, känns enklare att ha blog på engelska och com också :P Flickorna har sovit på mina axlar, kutat som dårar på mina axlar, kissat på mina axlar och studsat i min säng, så nog har jag hälsat allt :P

2010-07-20 @ 15:37:04
URL: http://miinisiigne.blogg.se/
Postat av: Mommo

Med den kockmössan på huvudet så blir hon inte lika skrämmande för barnen som hon är på Halloween.

2010-07-20 @ 19:00:33

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0