Vem är du?

Nu har vi på Fluffgänget delat med oss utav vår vardag i nästan 10 veckor.

Ni var där när bloggen startade.
Ni var där när Pär ville bli kung av Frankrike.
Ni har följt råttornas uppväxt, från det att de var små som möss.
Ni var där under samtliga luftballongsattacker och alla obegripliga inlägg om Anna Anka.
Ni var där när Jammy blev sjuk. Och när Snöff flyttade in.
Och ni var där när Robert Wells träffade en kändis på färjan till Frederikshavn.

Men vilka är ni egentligen?



Några utav er har jag koll på, men läsarstatistiken avslöjar att ni är många fler ändå.
Jag riktar frågan till alla nya och/eller oregelbundna läsare också.

Vore jättekul om man kunde få er alla att lämna en liten kommentar till det här inlägget.
Oavsett när ni läser det. :)


PS. Fick en kommentar på förra inlägget (tack Ingrid! ^^) som undrade om det var jag som ritat bilden.
Alla bilder och foton i bloggen (förutom bilden på Mc Gyver, vattenmelonen samt foton som mor och Signe lagt upp) har jag gjort/fotat själv.
Står det inget annat, och inlägget är postat utav mig, så är det mina bilder alltså. ^^

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Hejsan Fluffgänget!

Här har ni en trogen läsare flera gånger gånger om dagen :)))

Kramar från svärmor

2010-07-19 @ 12:41:31
Postat av: Signe

Woooooho jag är här en gång om dagen, minst :)

2010-07-19 @ 14:51:03
URL: http://miinisiigne.blogg.se/
Postat av: Ingela

Jag är trogen läsare och även bloggkapare.

Följer Fluffgänget med stort intresse. Snöff har jag inte träffat än, men er andra känner jag väl.



Kram mor, svärmor och "råttmormor"

2010-07-19 @ 14:51:55
Postat av: Mommo

Jag kollar oxå på bloggen, relativt regelbundet.

Marsvin ger mig en lätt allergireaktion vid närkontakt (klåda, utslag och igensvullna ögon), men råttorna gjorde inte det. Kramisar

2010-07-19 @ 15:38:40
Postat av: råttkajsa

himla fin blogg.

jag älskar verkligen dina bilder och hela bloggen.

den är bäst.

ps, Mamma stella och moster molly hälsar till sina barn.

2010-07-20 @ 19:59:43
Postat av: Lisa (limajo)

Helt suverän blogg, den har allt, humor, bilder, teckningar.(är helt fascinerad av de utomordentliga teckningarna, som förmedlar exakt det som du vill ha sagt) Jag bara älskar att gå in här och läsa varje dag om råttornas och marsvinens kamp i vardagen.

5 poäng av 5.

kram

2010-07-24 @ 15:26:58
Postat av: Stiftprinsessan

Jag är Stiftis från Örnsköldsvik, snubblande in via blogg-trafik eller vad det nu heter. Blev förälskad och bläddrar igenom hela bloggen nu.

2010-10-11 @ 18:32:26
URL: http://www.stiftprinsessan.se
Postat av: Cecilia

ÅH! älskar din blogg! Hittade den i dag när jag letade efter råttbloggar. Har tänkt börja från början och läsa och skratta mig enda vägen till i dag! Bästa bloggen jag läst.

2013-08-29 @ 21:21:20
URL: http://hoyacarnosa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0