Bara en fas?

På senare tid har vi bevittnat ett antal mystiska aktiviteter från råttornas sida.


(Vrid på ljudet och klicka på play innan du börjar läsa!)



Smulan ses dagligen smyga runt, ibland nynnandes på introt till "mission impossible"
:



Hon har även börjat med någon form utav fasadklättring...




Och hon ger mig alltid så konstiga blickar...




Golbat har vid ett flertal tillfällen setts stjäla skor...




Och jag är rätt säker på att det var de som gjorde det här:


Jag såg två svansar skymta förbi...


Vi har ett flertal gånger haft in dem på förhör.


Men de säger inte ett pip...


Vad gör man åt det här?

Borde jag oroa mig?

Eller är det bara en fas de går igenom?

Kära läsare, hjälp mig!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Kan flickorna ha kommit i trotsåldern :) Lugn... det går över :)

2010-08-04 @ 09:25:27
Postat av: Signe

haha ^^ de lär sig livet ju, hittills har de bara varit småflickor och lekt :P

2010-08-04 @ 11:38:42
URL: http://miinisiigne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0