Extraknäck?

På medeltidsveckan på Gotland såg vi en tjej som hade sån där musroulette.

Ni vet, en fyrkantig bana med massa hål så får man satsa på vilket hål musen springer in i.

Det kanske vore ett bra extraknäck för en student?


Jag har ju råttor. Det borde funka precis lika bra!


Dock finns det ett par saker man bör fundera över först
.

Vad gör jag om det är fint väder så att råttorna hellre är utomhus och solar än att springa in i de där små mörka hålen?

Vad gör jag om detta får till följd att barnen som satsat en tia på sitt turnummer börjar gråta?

...och vad sjutton gör jag om de hämtar sina pappor?



...Jag ska nog leta upp ett bra/naivt försäkringbolag först innan jag börjar med extremsporter som musroulette.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0