Medeltidsveckan på Gotland!

Då så.

Om en stund sticker vi till Gotland och blir där till på lördag nästa vecka.

Vi ska förstås på medeltidsveckan.

Årets höjdpunkt! ^^


Då man får komma bort ifrån allt; konsumtionssamhället, utseendefixeringen, media, skvaller och allt annat sånt där som vi tydligen ska tycka är viktigt idag.

Att bara ta helt ledigt ifrån allt det där i en vecka är guld värt.


Det ryktas att Mareld ska uppträda lite sporadiskt under veckan också. :)




Men frukta icke, det kommer inte att vara total bloggtorka medan jag är borta. :)

Jag har fixat ett par inlägg som jag ska försöka tvinga någon att posta åt mig under veckan. ^^



Som avslutning på inlägget tänkte jag lägga upp en till sån där provocerande bild på en råtta som borstar tänderna.

Bara för att jag kan. :)

Till och med jag tycker att det är lite jobbigt att titta på. ^^

Kommentarer
Postat av: Signe

Ha skoj :D

2010-08-07 @ 22:37:59
URL: http://miinisiigne.blogg.se/
Postat av: Adam Solander

Herregud! Varför har jag inte sett att det har skrivits så mycket om oss och visats bilder t.o.m. :D

Det får bli bättre på detta. *trycker på "Följ bloggen"-knappen*

2011-04-05 @ 22:42:03
URL: http://www.youtube.com/SolanderJuggler

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0