Sandras dag på 2 minuter

Dagens 2-minutersinlägg. Tiden börjar... NU!

Edvin bad att jag skulle vara på honom som en arg snigel idag så att han kommer ihåg att beställa tågbiljett hem till Dalarna för att öva inför en eldshow med gycklargruppen Mareld.

Så nu har han beställt biljett. ^^

Jag var på upprop idag förresten. Så nu har jag börjat på molekylärbiologiprogrammet på riktigt!

Klassen var mycket större än vad jag hade förväntat mig (hade förväntat mig ca 6-7... vi är minst 25. ^^).

Imorgon är första föreläsningen. Ser fram emot det! :)

Dags att sova nu.

Jag ska anteckna likt en duracellkanin imorgon och behöver all sömn jag kan få. :P

1:57...

1:58...

1:59...

2:00! Klarade det! ^^

Godnatt

Kommentarer
Postat av: ngrid

Det är bra Sandra att du agerar arg snigel, kanske borde ske oftare :)

2010-09-01 @ 08:21:44

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0