Hakuna Matata

Värst vad inlägg det blev idag då. För här kommer ett till. ^^

Det är nämligen så att råttorna också var med och tittade på Lejonkungen igår.

De tyckte filmen var bra.


Sen tänkte vi inte mer på det.


Och så idag, när jag skulle städa deras bur, hittade jag...



Smulan hade nålat upp små idolplanscher på Timon på väggarna i buren.

Jag konfronterade givetvis Smulan (de får nämligen inte använda knappnålar, de brukar peta sig i näsan med dem. Livsfarligt!).

Det visade sig att Smulan är upp över öronen förälskad i killen.

Smulan som alltid varit så sansad och bara himlat med ögonen när Golbat malt på om sin stora kärlek, Musse Pigg...

Men de är ju tonåringar eller nåt sånt, räknat i rått-år, så det är väl egentligen föga förvånande.


Golbat är dock lite skeptisk...



...jag tror de ska få reda ut det där på egen hand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0