Födelsedag

Idag, den 29:e augusti, hade Michael Jackson fyllt 52 år.


(Fotot taget utav en tjej vi träffade på Jackson event i Eindhoven)

Detta uppmärksammas i Göteborg genom tre så kallade "flash mobs". Ett gäng människor kommer att åka runt i Göteborg och framföra ett Michael Jackson-inspirerat dansnummer på olika torg.

Vi planerar att åka och kika på en utav dem.

Och kl 16.00 idag börjar ett födelsedagsfirande på "Hot chili" i Lerum. Dit ska vi också.

Kommer vara massa andra fans där, och uteslutande Michael Jackson-musik.

Dessutom kommer olika konserter rulla på en skärm hela kvällen.


(Bild jag hittade sparad på min dator. Har inte tagit den själv. :P )


Djuren får dock stanna hemma ikväll.

(Edvins kommentar: "och du tycker jag klär mig konstigt på medeltidsmarknader...")


Eftersom ni ändå hade tänkt fira Michaels födelsedag idag så tänkte jag att ni kunde få kika på den här videon han har gjort. :)



Bilder ifrån idag kommer, om ni har tur.

Har rensat min kamera, så nu har jag plats för lite mer.

Hade sjukt mycket bilder på nålfiltade saker. :S  Nu ligger de och segar ner min dator istället. ^^


Glad Michael Jacksons födelsedag på er allihopa. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0