Tandborstkuppen



Idag fick vi flaskpost ifrån flickorna:




Jag anade det värsta. Det enda hallonrosa jag äger, förutom min gamla Gameboy color, är min tandborste!

Vi ringde genast hem till Golbats mobil och fick det bekräftat; jodå, det var som vi trodde.


De har städat hela huset med min tandborste.

Varför skulle då ett par råttor göra något så fruktansvärt medan ägarna är på semester?

Vi funderade ett tag. Sedan förstod vi båda vad som var motivet...

Ni kommer ihåg tandborsten de fick för några dagar sedan?




Såhär ser den ut nu:



Den behöver onekligen bytas. (Ni som klagar på att era tandborstar är slitna, tänk en gång till. :P)

Råttorna räknar väl helt enkelt med att få ärva den hallonrosa tandborsten nu när ingen utav oss vill ha den längre.

Listigt...

Men så är det ju fredag den 13:e idag såg jag.

Tror ni på otursdagar? :)

Kommentarer
Postat av: din mor

p12

2011-08-30 @ 10:15:59
URL: http://dinmor.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0