Spårvagnsförarnas hobby

dsc00002 (MMS)

Det kan vara tråkigt att vara spårvagnsförare ibland. Här i Göteborg har spårvagnsförarna en jätterolig hobby. Spårvagnsförarna tycker om att sitta och titta på folk som kommer springande mot spårvagnen för att hinna med den. Sen tycker spårvagnsförarna att det är roligt att stänga dörren och åka iväg precis när resenären hunnit fram och står och knackar på rutan. De tycker också att det är roligt att le och vinka lite i samma stund som de trycker på gasen och kör iväg. Haha, vad fan? :D Om jag kommer för sent idag och misslyckas med studierna så ska jag bli spårvagnsförare när jag blir stor och hämnas skiten ur oskyldiga människor jag också! ^^ Ha en bra dag idag hörni. :)


Kommentarer
Postat av: Niklas

Var inte så hård, de gör bara sitt jobb :-)



//Niklas (och Edvin, som inte har någon del i detta alls)

2010-12-13 @ 13:13:39

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0