Eld och fyrverkerier

Hej på er!

Idag har Mareld, gruppen som Edvin är med i, haft eldföreställning i Hedemora.

Det var inför en demoskjutning av fyrverkerier som ägde rum vid en nedlagd bensinmack.
Tag för guds skull ingen notis om skylten till vänster... ^^;

(det är inte bilden som är suddig, det är din skärm som är dålig. Bilden är anpassad för 3D-skärm. ^^)


Showen var hur som helst jättebra! ^^

Fluffgängets hemliga reporter var på plats med sin kamera. Så eftersom ni inte kunde vara där och se den så har vi fixat fram en exklusiv bild ifrån finalen:

De spränger stavar. ^^ Kastar man upp brinnande stavar i luften så blir det ett stort eldmoln, ett häftigt ljud och bra mycket värme.

Och apropå stora eldmoln med ljud så var det ju fyrverkerier där också.


Det visade sig att jag hade en fyrverkeri-inställning på min kamera. Så jag tog jättemycket bilder. ^^
Här kommer två:





Försmak på vad som händer imorgon.

Glöm inte bort att köpa öronproppar åt voffsingarna.

Skulle egentligen köpt ett par åt råttorna också, men lät bli. Öronproppar är deras absoluta favoriträtt.......

(Lycklig slutparentes: Smulan somnade i mitt knä idag! ^^ Det är första gången den hyperaktiva råttan sitter stilla nog länge utanför buren för att hinna somna. Fantastiskt mysigt. Det gjorde min dag. Jag är speciell ^^ *sniff, snörvel*)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0