Lucka 17

Mossa mossa på er alla människobarn. :)

Idag är det fredag, och här i Fluffgängets lilla lya blir det tacos och film ikväll. ^^ Allt ackompanjerat med en hejdundrande ostsås.

Jag kanske är den första nånsin som gått ut en skridskoskola utan att kunna åka skridskor, men laga sås kan jag! ^^

Låt nu inte anti-skryt-byrån läsa detta...
Sist, när jag skröt om min köttfärssås, fick det fruktansvärda konsekvenser.

Nanne Grönwall... Så liten, ändå låter hon så himla mycket. ^^;


Luckdags! ^^



Nej men se där!

En julklappsetikett!

Pär har gjort den alldeles själv. :)

Han tänkte att om ni tröttnar på alla klistriga tomtar kan ni alltid lägga ett gäng såna här i ett word-dokument och printa ut.

Ni behöver ju inte ha klisterpapper att printa ut på heller, det går ju att limma fast bilden på en bit kartong och knyta fast på paketet med snöre om man vill det. ^^


Och... efter många påtryckningar känner jag mig tvungen att lägga upp den här också:



Golbat har gjort den.

Hon säger att nu slipper ni ju själva skriva Golbat på alla presenter ni tänkt ge till henne. Hon tror att ni skulle få skrivkramp om ni försökte, och hon bryr sig ju så mycket om er... ^^;

Omtänksamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0