Lucka 22!

Förlåt!

Det blev jättesent igår när jag var klar med allt som skulle göras. Tror jag steg ur duschen strax innan 2 på natten. ^^; Sen var det bara att lägga sig.

Men desto mer bloggande har ni ju att se fram emot idag. :)

Tänkte att vi tar lucka 22 nu, och så tar vi dagens lucka (23 för er som inte har koll ^^) lite senare idag.

(Lucka 21 fick bli den utsökta bilden på tomte-Edvin som ju postades den 21:a. ^^)


Så! Gårdagens lucka:



Åh nej! Smulans ökända rimstuga!




Nej, vet ni vad... detta kan vi inte acceptera.

Jag har en bättre idé.

Tänkte helt enkelt att jag skulle förse er med länkar till en Rimstuga (för er som vill ha färdiga rim) och ett Rimlexikon (för er som vill bygga egna).

Är det nån som mot all förmodan vill ha ett rim av Smulan
så får ni väl posta vad det är för julklapp i kommentarsfältet så rimmar hon åt er och lägger upp det ikväll nån gång. :)

Kommentarer
Postat av: Mommo

En burk i plåt för O´boy vill jag få ett rim på av Smulan.

2010-12-23 @ 19:00:46
Postat av: Ingela

Ett bra rim ska mommo ha för burken blir min ^^

2010-12-23 @ 19:39:43

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0