Lucka 6

Idag har varit en lite småjobbig dag. En väldigt seg labb i skolan, som fortsätter i samma stil imorgon. Ont i magen, ont i halsen... hur känns en halsböld?
Och supertrött.

Ska faktiskt gå och lägga mig så fort jag skrivit klart blogginlägget trots att jag inte börjar förrän 9 imorgon. ^^

Skönt.

Men nu blir det lucköppning! :)



Så passande, och så försenat! ^^ Ett andra ljus till Fluffgängets adventsljusstake som ni ser uppe till höger i bloggen.



Den åker upp på momangen! :)


Sådär då! Då är det bara att peppa inför morgondagen! ^^

Blir nog koffeintabletter och Michael Jackson-musik i lurarna ända fram till labbsalsdörren så ska det nog gå finfint.

Labbresultatet ifrån idag ser förresten ut såhär:

Det är pigment-protein-komplex ifrån spenat-tylakoider körda igenom en gelelektrofores med egentillverkad polyakrylamidgel.

Ja.

Godnatt godnatt. ^^

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Tack för hjälpen på kalaset, det var guld värt för mig. Stora kramar som tack <3

Såååå söta lucköppningar :)

2010-12-07 @ 18:56:25
URL: http://www.ingridskallare.se
Postat av: Signe

Har du halsböld så får du svårt att svälja, eller iaf gör det riktigt ont att pressa ner saker för det är verkligen det du får göra - pressa. Dessutom, om det är en ... inte pytteliten halsböld, så kan du kanske se klara gula fläckar på mandlarna om du kollar i en spegel.

2010-12-07 @ 22:06:15
URL: http://signe.blog.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0