Potpourri och lucka 18

Idag åt Edvin en klementin.

Sen sydde Edvin ihop den igen.


Skåda, en zombieklementin!

Skitläskigt... Men enligt Edvin "ett trevligt julpyssel att hänga i julgranen".

Prova gärna om ni vill, men beskyll inte mig sen när er zombieklementin äter upp era julgranskulor/småbarn/svärmödrar med ett fruktansvärt bordsskick.

Som ni kan ha förstått av titeln så är detta inlägg en så kallad "potpourri"
*felfri fransk brytning*
Det betyder att jag är skittrött och vill sova och behöver en anledning att göra ett osammanhängande inlägg om allt och ingenting. ^^

Jag älskar Pacman-spöken.



Mask är också gott.




Men nu får jag nog skärpa till mig lite, vi ska ju ha en lucka också! ^^



Sacre bleu! Tomtemor!


Denna juliga bild hittade jag liggandes i datorn.

Liten gumma jag nålfiltade inför förra julen som för bara nån vecka sen fick ett hem.

Ska nog göra en till när jag får tid. Hon var rolig att pyssla ihop, även om det tog ett tag. ^^



Slängde nyss en blick på zombieklementinen förresten... Ni vet hur klementinskal blir efter ett par timmar?
Det torkar och krymper och så... Ja, det har zombieklementinen börjat göra nu också.

Ni kan få se en bild på den imorgon igen. ^^

Ni kan få slippa också om ni hellre vill det.



Nu ska nog jag sova innan jag skriver ännu fler dumheter. ^^ Jag är inte full eller så. Jag är faktiskt nykterist. ^^; Jag är bara lite jobbig när jag är trött.

G'natt g'natt!

Kommentarer
Postat av: Andréas

Jag blir också jobbig när jag är trött...

Också undrar jag hur du kan nålfilta (hur man nu gör det) så snyggt!



Hälsa Golbat och Smulan från mig Alice och Emma!

2010-12-19 @ 04:05:45
Postat av: Al & Ingela

Vi vill INTE slippa se denna hemska clementin ^^

Ses om några dagar...längtar...Kram

2010-12-19 @ 11:00:47
Postat av: Mommo

Japp, tack för tipset. NU vet jag vad jag ska pynta hela huset och julgranen med. Det blir väl clementindoft i hela huset då? Har köpt 5 kg clementiner......

2010-12-19 @ 16:50:40
Postat av: Anonym

SV: Tycker du att man kan äta pepparkakor året runt?

2010-12-19 @ 17:38:13
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Snyggt broderat Edvin :)

Andréas: på min hemsida kan du se mer som Sandra har nålfiltat.

2010-12-19 @ 21:53:47
URL: http://www.ingridskallare.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0