Lucka 1

Lucköppningsdags! :)

Pär sitter och studsar och piper entusiastiskt här bredvid mig med ett litet notpapper i tassarna... Hm.

Bakom lucka ett döljer sig alltså...


...en julsång av Pär?

Vilken hejdundrande tur vi har! ^^

Varsågoda.



Och nästan som ett litet virus så ploppade det upp något uppe till höger i bloggen också!

Det är alltså inte Pär som försöker bränna ner bloggen...
Det är första ljuset i Fluffgängets adventsljusstake! ^^



Det var allt för idag!
Nu är det massor att hinna med i form av packning och förberedelser inför morgondagen när vi åker till Dalarna och hälsar på.

Bloggar nog från tåget imorgon, om de låter mig åka med. Jag har inte hunnit få min nya legitimation än, och SJ kräver att man har giltig legitimation när man åker med dem... Spännande. ^^


Ska nog skriva en marsvinsmanual nu innan jag glömmer det.

Så att praktikanten har något att gå efter. ^^

"Punkt 1:
Marsvin är de två håriga klumparna som ligger och sover i buren.
Marsvin är rovdjur.
Det är viktigt att du binder en livlina runt midjan och förankrar denna stadigt i soffan innan du sticker ner handen i buren.
Innan du gör detta, skriv under blanketten som frånsäger marsvinsägarna allt ansvar och intygar att aktiviteten sker på egen risk samt anteckna din blodgrupp på en post-it-lapp i köket."

Kommentarer
Postat av: Ingela

Välkommen till Dalarna! Längtar efter er. Vad synd att det inte är ljud på Pärs skönsång ^^ men han är såååå sööööt. Kram

2010-12-01 @ 21:24:43
Postat av: Ingrid

Helt underbart :))) Längtar också efter er. Ni är sååå välkomna hem! Kram

2010-12-01 @ 21:46:44
URL: http://www.ingridskallare.se
Postat av: Niklas

Var i köket ska jag lägga lappen så ni hittar den snabbast? :-)

2010-12-01 @ 22:40:40
Postat av: Signe

Haha, ha skoj Niklas :P

2010-12-02 @ 12:51:19
URL: http://signe.blog.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0