Snöbollskrig och lucka 12



Åh nej!

Jag försökte stoppa honom, jag lovar. Han har varit helt okontrollerbar idag med sina snöbollar.
Och så ska han vara den äldre, klokare gnagaren i Fluffgänget... Pfft.

(ser ni ingen snöboll komma flygande har ni antingen tur, eller så har ni för ljusa färger på skärmen. ^^)


Då var det lucköppningsdags också. ^^

...det här är faktiskt den enda adventskalender jag har i år.

Ville köpa en chokladkalender, men alla var slut... Ska det vara så?

Rear de inte ut chokladkalendrar i en månad efter julafton för att de inte blivit av med dem? Hur kan alla vara slut i år?

Erkänn att det är ni som ordnat en sammansvärjning mot mig och köpt upp alla, då. :P



Just det ja!

Det är tredje advent idag. Så i dagens lucka ligger ett till adventsljus som vi slänger upp i högra hörnet utav bloggen. ^^




...är det bara jag eller har Pärs och Golbats ljus blivit lite kortare? Pär ser nästan ut att börja få problem med det där... Hur ska det gå, det är ju fortfarande en advent kvar innan jul. ^^;


Imorgon är det lucia också ja...
Tänk om man skulle köra upp djuren ur sängen tidigt så de får lussa för er på morgonen... ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0