Lucka 11

Hej på er, mina små murmeldjur. :)

Igår kväll innan jag somnade tänkte jag "jo, men imorgon tar jag och lägger ner lite extra tid på bloggen. Fixar ett rejält inlägg med många bra bilder och kanske snyggar till bloggen lite till."

Och hur gick det då, tror ni?


Nej. Jag tror inte man kan planera sånt där.

Det kommer när det kommer helt enkelt.

Och idag blev det inget mastodontinlägg.

Idag blev det bara lucköppning. Men det gör ju inte så mycket, för ni sitter ju ändå fortfarande och lyssnar på den fantastiska musiken i det förra inlägget. ^^

Lucka 11:



Spontansäl!



Vilken tur vi hade!
En spontansäl är kanske det bästa djur man kan hitta i ett badkar.


Jag har funderat lite på det... och en älg får ju inte plats. Och en hund i ett badkar... luktar ju blöt hund. Och säg nån som vill rensa litet, pilligt bäverhår ur avloppet. För att inte tala om när bävern sedan lånar din handduk... *ryser*

Har ni nån gång känt lukten av blöt råtta, förresten? Det luktar inte hallon direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0