Julkort och lucka 15

Konversation i Fluffgängetlyan tidigare idag:

Sandra: Titta vad tjocka råttorna är! De bara trycker i sig pepparkaka...

Edvin: Jag tror att det kanske är jag som är tjock. Förlåt.


Haha, va? :D Var det bara jag som inte var beredd på den där?



Nåja.
Dags att öppna dagens lucka! :)   (jag har fortfarande inte fått tag på nån chokladadventskalender, fhdsfsadbgvdbbdsghbfd! Snart köper jag en påse Dumle istället.)


Ja just det ja! ^^

Ni glömmer väl inte att imorgon, den 16:e, är sista dagen att posta era julkort?


Det betyder att snart kommer ni ha massa julkort i era brevlådor från folk ni aldrig förväntade er ett julkort ifrån. ;)

Och då är det liksom kört.

* Skickar ni inget tillbaka så har ni förlorat.

* Skickar ni ett tillbaka via "vanlig post" efter den 16:e så har ni också förlorat, för då kommer de veta att ni inte tänkte skicka till dem egentligen, men fick lov att slänga på ett brev i sista minuten av ren artighet. ^^

Haha, jag tror banne mig att jag ska skicka ett par julkort i år. :)

Inte främst för att jäklas förstås. ^^ Utan för att jag är en hjälte som köpte ett par julkort av BRIS idag. ^^ Och jag kan ju inte äta upp alla helt själv.



Vi i Fluffgänget tänkte vara ute i tid och posta vårt gemensamma julkort till er redan idag. ^^


Och det är alltså detta ni hittar i dagens lucka:



Kommentarer
Postat av: Ingrid

God Jul till er alla också ! Och välkommen hem hela gänget till jul. Kram

2010-12-16 @ 07:38:17
URL: http://www.ingridskallare.se
Postat av: Signe

Wih :D God jul! Ett av de absolut sötaste julkorten jag sett, tveklöst!

2010-12-16 @ 13:24:13
URL: http://signe.blog.com
Postat av: Lisette

Hej!



Jag kontaktar dig för att jag finner din blogg mycket intressant och välorganiserad. Jag skulle väldigt gärna vilja komma i kontakt med dig angående ett eventuellt samarbete! Hör gärna av dig via mail så kan vi prata vidare.



Med vänliga hälsningar,



Lisette

2010-12-16 @ 13:39:53

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0