Lucka 20 och massa trams :)

Tack Amalia för den fina kommentaren till förra inlägget! ♥


Golbat ville också passa på att tacka.

Hon har varit helt outhärdlig sedan hon läste den.
Det har knappt gått att umgås med henne idag...
Hon är så uppblåst att en zeppelinare ser lite vissen ut i jämförelse...

Golbat kan inte förstå varför hon måste sova på handdukar hon sovit på förut längre. Hon säger att Kissie och Kenza aldrig tvättar sina kläder, de köper nya.

Och så vill hon snyta sig i dyr rostbiff istället för hushållspapper. Hon säger att Kissie och Kenza alltid snyter sig i rostbiff.

Och så vill hon ha en lyxyacht. Hon säger att Kissie och Kenza har en lyxyacht.

Jag frågade vart hon skulle ha båten.

"I duschen. Vart annars?"


Vi har inget badkar.

Vad gör man åt en råtta när den gör såhär?
Jag har letat noga i såväl böcker som på internet. Det finns verkligen inte ett enda kapitel om storhetsvansinne hos råttor. ^^;


Har hämtat ut mitt nya leg idag, förresten!

Ser visst lite äldre ut ändå. ^^


Vad gör man med gamla leg/körkort/pass egentligen? Spar man dem så att man kan titta på dem och skratta åt bilderna när man blivit äldre?



Imorgon får jag jullov! ^^

...nästan alla andra i klassen fick dock jullov idag, så jag hurrar inte riktigt lika högt som dom. :P

Jag hade den dåliga smaken att hamna i labbgrupp C. Det betyder att istället för att gå på jullov redan idag så har jag labb till klockan 5 på eftermiddagen imorgon. ^^;

Men det ska nog bli kul! Labben handlar om cellskelett.


Hörde ni att det ska bli total månförmörkelse imorgon?


Första gången på två år.



Den ska visst ha hunnit bli helt röd vid 8:40-tiden.  Tråkigt nog för skåningar har nog månen gått ned då... ^^; Men det går att se början förmörkelsen om man kikar ett par timmar innan.

Så nu får ni ta och ställa klockan. ^^


Och så dagens lucka nu då! ^^



Juuust det ja. :) Vad är väl jul utan en påtvingad julfotografering utav de små i familjen? ^^

De flesta familjer passar på att fotografera minstingarna i juliga utstyrslar när de är så små att de inte kan protestera.

Då detta är den enda godkända formen av tortyr i Sverige, förutom Västtrafik, så gör vi även så här på Fluffgänget! ^^



Bry er inte om deras lätt besvärade miner. :) De fick lön i potatis efteråt.








Nu ska jag gå och sova. Och dra med mig min zombiesambo. (Hah! Säg det ordet högt! :D Kul va? Kul va?)
Han sitter bredvid i soffan och låter "ööööööööööörf".
Kan det röra sig om ett bett av zombieklementinen tro..?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni är för sööööööta allihopa :DD

2010-12-21 @ 08:23:05
URL: http://muwisthebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0