Ja, glad påsk då...

Ja. Då var annandagen slut.

Är julen slut då?

Smulan verkar ha bestämt sig för det i alla fall.


Gänget uppe till höger i bloggen har fått erfara detta. Det blir till att bada alla djuren sen, ser jag. ^^;

Smulan säger att det är påsk nu
. För julen varar än till påska.

Smulan kräver påskägg.

...

När jag berättar för henne att det inte är sant, för däremellan kommer fastan, säger hon att hon inte ätit något på en halvtimme vilket i allra högsta grad räknas som fasta.

Så nu vill hon förresten ha semlor också.

Suck.



Har förstått att vissa av er har lite annan skärmupplösning än vad jag har, förresten. Så för vissa av er har nog de fyra små ljusbärarna uppe till höger inkräktat lite på headern och in i själva textutrymmet i bloggen.

Ber om ursäkt för detta. ^^ Ska försöka fixa min blogg lite så den passar flera skärminställningar.


Hur ser bloggen ut för just dig förresten?
Är bilderna för mörka? För ljusa?

Insåg häromdagen att jag ju har en laptop vars skärm är olika ljus beroende på om man ser den lite uppifrån eller inte.

Jag ser den nog nästan alltid lite uppifrån. Så jag tror att bilderna är ljusare än vad de kanske ser ut för er.


Sen måste jag få skryta lite.
Min lilla Sony Ericsson W910i låser sig visserligen fnuttrigt ofta... Och den har ju ett par år på nacken... Men det lilla försynta bildbehandlingsprogrammet klarar av att göra det här ifrån ett vanligt foto! :D


Inget himla avancerat, nej... Så du som sitter där och förbereder dig för att kicka min rumpa med din iPhone kan sluta med det. ^^

Jag gillar min lilla luggslitna, låsningsbenägna telefon. De får liksom lite mer personlighet när de bråkar då och då.

Lite som ponnyer.


Jag tycker om ponnyer.

Kommentarer
Postat av: Mommo

Hos mig är bilderna bra, både i laptopen och i den fasta datorn. HUR kunde du låta Smulan ha en brandsläckare? Du borde ha förstått att det skulle gå på tok. ^^ Kramisar

2010-12-27 @ 17:36:01

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0