Litet snabbt inlägg om ingenting

Tänkte hinna med ett till blogginlägg idag. :)

Trots att jag ligger hemma med redig huvudvärk... Men det här är ingen "jag är så sjuk"-blogg, så nu kör vi! ^^



Råttorna har varit uppe och sprungit lite på mitt rum!

Tills de kom på hur man klättrade uppför lodräta element, upp på mitt ostädade skrivbord, modell: "jaså-var-det-här-Hiroshima-bomben-landade?"...

Så nu är råttorna inlåsta igen. :P



Fler bilder på djuren får det nog tyvärr bli någon annan dag. ^^;

Under tiden tänkte jag att jag skulle bjuda på en gammal, helt orelaterad bild, så ni har något att titta på åtminstone.



"Jaha... men vad är det för något? Hon är ju blå!"

Ingen aning,  min kära bloggläsare... Ingen aning.

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Otroligt vacker! Du är så duktig ... för visst har väl du tecknat den?

2010-07-19 @ 08:55:14
Postat av: Ingela

Du är så duktig på att teckna, det har jag alltid tyckt. Redan som liten så var folk förundrad över din tecknartalang. På den tiden ville du bli tecknare åt Walt Disney.

2010-07-20 @ 20:10:43
Postat av: SARAS FOTON & TECKNiNGAR

Duärgrymt bra på att teckna! :D

2010-10-08 @ 16:41:27
URL: http://beatlestokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0