Har du tittat till din Rhytidiadelphus Squarrosus idag?

Ledsen för dålig uppdatering!
Hade dugga idag. Skulle lära mig massor utav latinska namn på olika växter. (exempel: Rhytidiadelphus Squarrosus. För att lära sig svenskt samt latinskt namn, fylum och utseende på den och dess 40-50 följeslagare utantill krävs några timmar. Men det gick bra!)
Blev inte mycket tid över till annat än duggaplugg.


Golbat är ett litet monster idag.
Hon vill leka. Oavbrutet.
I morse stod hon med bedjande ögon och följde varje steg jag tog med blicken.


Det fanns bara en sak att göra.
Hon fick leka med Edvin.
Det var ändå dags för honom att vakna.


Jag vet att jag inte var borta ifrån Göteborg länge, men visst reagerar man när man kommer tillbaka:

Är det bara jag som tröttnar?
Finns mycket annat jag hellre blir hjärntvättad med.
Myskoxar till exempel.
Jag gillar myskoxar.


Fint väder.
Billigt kött i frysen.
Undrar om det blir grillning ikväll?

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Kan du översätta rubriken till svenska???

Kramar till alla sex.

2010-06-01 @ 21:57:39

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0