Michael Jackson



Detta inlägg är högst sannolikt postat utav min kära mamma, för jag tror inte jag har tillgång till dator för att blogga just nu. :)

Idag är vi i Eindhoven och ska på Jackson event ikväll vid åttatiden! ^^

Kommer bli kanon!


Det kommer vara tre rum:
* ett rum med en öppen scen för fans som vill framföra något själva.
* ett rum med musik, videoskärmar, laser, pyroteknik och kända Michael Jackson-imitatörer på scen.
* ett rum med en scen full utav tända ljus och lugna Michael Jackson-låtar spelandes i bakgrunden för de fans som vill minnas Michael och kanske lämna ett meddelande till hans barn eller familj.

Och det kommer hålla på till 4 imorgon bitti.

Hur som helst, idag är det precis ett år sedan Michael gick bort...



Så tänd ett ljus ikväll och damma av den där skivan du köpte en gång. :)

Har du ingen skiva så har jag fixat en låt till dig som du kan lyssna på:


Tips från coachen: "Speechless" och "For all time", är låtar som är grymt underskattade. Få känner igen dem, men de är trots detta riktigt fina.
Annars hittar ni nog de flesta riktigt bra Michael Jackson-låtar utan min hjälp om ni skulle vara intresserade. ^^
Youtube är din vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0