På väg

Och som alltid...


Edvin har det tufft. :)


Det kommer dyka upp några inlägg medan jag är borta också. Min kära mor kommer som sagt att posta några på utsatt tid.
Dessutom kommer kanske Signe att logga in och gästblogga lite om råttorna som hon har hand om medan vi är borta. ^^
Och får jag tillgång till dator nån gång kanske jag lägger in nåt litet inlägg om hur vi har det.
Så helt dött kommer det inte att vara här. ^^


Nu har vi hur som helst boende i Eindhoven!

Vi får sova hos en soffsurfare natten mellan torsdag och fredag.
Och natten mellan fredag och lördag kommer vi nog vid närmare eftertanke inte behöva någon soffa. Jackson event slutar ju kl. 04:00 och då börjar det väl bli ljust ute..? Behöver vi absolut sova då så kan vi sova lite utomhus eller hoppa på ett tåg nånstans. :)


Nu har vi snart tågbyte i Sala.
Håller tummarna för att även nästa tåg har eluttag.

Kommentarer
Postat av: Signe

haha nog ska råttorna få studsa i en säng eller två ^^ min är ju större än edvins och dessutom ligger det inte mängder av bråte på den :P sängarna får turas om att agera råttvakter så ska nog alla bli nöjda :)

2010-06-22 @ 17:08:22
URL: http://miinisiigne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0