Råttorna har haft det bra :)

Tjoho, Signe här. Hade tänkt råttblogga lite mer än såhär, men min egen blogg har varit ganska död den med, jobbiga förkylningar sätter stopp för alldeles för mycket x(

Råttorna har i alla fall haft det trevligt här, de har fått kuta runt som galningar i Edvins säng dagligen och de har använt mig som klätterställning. Speciellt om jag har stickad kofta på mig för då kan man klättra innanför och utanpå överallt utan problem. Och ännu bättre har det varit om jag haft håret uppsatt i en klämma bak, för då kan man ju klättra upp på huvudet också :P

I eftermiddag flyttar tjoff och puff till Sandras mamma, för vi åker hemifrån (jag till grekland och mor och far till göteborg). Ny råttbloggerska på g alltså, go for it Ingela :)

jajjemen, så här bra har råttorna haft det ^^


Och igår såg de ut såhär innan de vaknade till och upptäckte min stickade tröja igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0