Robert Wells är med på färjan.

dsc01743 (MMS)

Robert Wells är med på färjan.


Kommentarer
Postat av: Ingela

Usch vad nöjd du ser ut! Jag väntar ff på kortet, du har inte skickat nåt. Nåja, jag ska kapa din blogg som hämnd.....hehe. Signe och jag ska koka ihop nåt till din blogg, eller hur Signe?

Smulan och Golbat ska få kissa i eran säng, jag ska ställa överdelen på buren direkt på sängen...om du inte skickar hit ett foto ^^

2010-06-23 @ 12:07:04
Postat av: Signe

Haha, klart vi kokar ihop något ^^ jag har en bild jag måste kasta upp här snart för att visa hur bra råttorna har det :P

2010-06-23 @ 13:39:43
URL: http://miinisiigne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0