Lyxmiddag!

Pär fick ett litet hemmabyggt tält i födelsedagspresent i år.
Det är egentligen bara en grön tygbit som sitter fast i burgallret, men han tycker mycket om det.

Nu har det varit trasigt ett tag.
En tråd gick av, och vi kom oss aldrig för att laga det.

Idag fick Pär nog.


Med några bestämda pip och en blick som hade fått Sauron att klippa sig och skaffa ett jobb gav han oss inga möjligheter att skjuta upp det ytterligare.
Nu är tältet lagat.
Och Pär är nöjd.


Det blev grillning idag!
Riktig lyxmiddag faktiskt.
Grillat kött, pommes frites, vitlökssås, grillade champinjoner och sallad med dressing.
Råttorna, som får våra matrester, tycker att det äntligen börjar likna något.




Nu ska jag gå och kolla så att Edvin fortfarande beter sig förhållandevis normalt.
Jag kan eventuellt vara skyldig till att en liten skalbagge tagit sig in i honom näsvägen.
Har hört talas om såna där småkryp som tar över hjärnan på sina offer.
Hittar jag Edvin krypandes i besticklådorna inatt så vet jag vad som hänt.


Passar på att avsluta dagen så som alla vill avsluta den; med en liten mysbild på Jammy.


Godnatt! :)

Kommentarer
Postat av: Signe

japp, kognitiv beteendeterapi är bäst :)

2010-06-02 @ 20:14:24
URL: http://miinisiigne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0