Ordvitsarnas konung på besök

Godkväll!

Golbat drygar vidare även idag. Hon har nämligen kommit på att om man bara tar sig in i marsvinsburen kan man sno massa mat och valla runt marsvin. Vilket är jätteroligt.

Vi har väldiga problem med att hålla henne på rätt sida marsvinsgallret.

Snart får hon utegångsförbud.


Edvin noterade förresten att jag inte uttryckligen skrivit att det var han och ingen annan som lagade marsvinens tält.
Fel utav mig! Givetvis uppmärksammar vi sådana hjältedåd!
Det är till och med så att han får en gratis annons i min blogg!
Tack Edvin!



Edvins pappa, Jan, är här på besök!
Inte helt utan ordvitsar, givetvis.
Och nu, exklusivt för mina bloggläsare: Här får ni ett smakprov på den bästa!


Och med detta säger jag godnatt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0