Nu är det klippt!

Jag har klippt mig. Till ganska precis samma längd som Edvin hade.
ATTANS! Hur ska man nu se skillnad på oss?


Det löste vi!
Edvin klepp sig också! ^^
Men... problemen tog ju inte slut för det...

Toppen! Hur är det tänkt att jag ska se skillnad på dem nu då?!

(Ja, jag bröt just min "jag ska bara ha egengjorda bilder i min blogg"-princip, men jag orkar verkligen inte rita Mc Gyver så att ni tydligt ser vem det är. ^^; Har redan ritat massor ikväll till senare inlägg.)



Imorgon åker jag och Edvin till Göteborg på snabbvisit!

Vi tar färjan därifrån på onsdag morgon och hamnar i Fredrikshavn.
Därifrån blir det tåg till Eindhoven.
Vi ska ju på Jackson Event. :)

Kommer nog inte ha så mycket tillgång till dator under resan, men jag har varit töntig och gjort iordning ett par inlägg som jag tänkte att min kära mor kunde få posta åt mig medan jag är borta. ^^
Nu när jag väl fått läsare som orkar med mitt struntprat vill jag ju ha dem kvar! :D
Men det kommer nog bloggas lite glesare under lite drygt 10 dagar framöver.



Nu väntar jag bara på att Edvin ska komma hit så vi kan gråta lite över att ingen utav oss ser ut som en tjej längre. :)
(Mamma, du klippte mig jättebra, jag måste bara vänja mig vid längden. ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0