Länge leve grönt klet!

Årsdagen för Michael Jacksons död är på intågande.

Detta sker givetvis inte obemärkt bland fansen.

Jacksonevent i Eindhoven är bara en utav många sammankomster som anordnas runt om i världen, om än kanske en utav de största.
Jag ska dit. Om allt går som det ska.

Smulan vill också dit.

Hon hörde att killen gjort en hyllningslåt till en råtta. Sedan dess är hon jätte-på.

Ego-råtta...


Tänk om jag skulle bli alldeles till mig varje gång nån skriver en hyllningssång till mig! :P
Skulle bli himla jobbigt i längden ju.

(Mommo! Jag fick aldrig ditt sjungande telegram! Men skriver du en egen hyllningslåt till mig och låter  --->någon annan<---  sjunga den så förlåter jag dig. :) ) 



Jag är lycklig!
Jammy är grön och kletig i munnen!!
HURRA!

(älskar hur ni sitter där just nu och bara "va? hur står det till med frökens förstånd?".)

Men det betyder ju att han ätit något grönt, vilket inte är färgen på geggan vi tvångsmatar honom med. :)

Kan förvisso vara den minimala salladsbiten Edvin tröck i honom tidigare idag. Men någorlunda fast föda är fortfarande ett framsteg.

I övrigt har Jammy varit väldigt hängig idag...:/ Hoppas på fler framsteg.



Grattis till alla studenter förresten!
För jätteglada och härliga studentbilder, kolla Signes blogg. ^^

G'natt!

Kommentarer
Postat av: Mommo

Men, men.. nu förstår jag ingenting ????? Vaffö vill du inte att jag ska sjunga ???? Som hämnd funderar jag på att framföra en sjungande påskhare. Återkommer ev till Påsk, då har jag funderat färdigt :D

2010-06-08 @ 18:49:41
Postat av: Ingela

Lugn Sandra,sluta gråta, när påsken kommer har hon glömt bort vad hon lovat/hotat.

2010-06-09 @ 08:07:09
Postat av: Alex från Madrid

Hejsan Sandra,



Grattis för din blogg.

jag gillar mer.



Vi hörs!



Alex desde Madrid.



2010-06-23 @ 13:51:39
URL: http://www.rutavikinga.es/lawebdejacko

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0