Hemma igen!

Nu är vi hemma i Göteborg igen!
Edvin fick som han ville och åkte hem iförd gycklarkläderna. Jag väntar på den dagen han tar på sig dem och smyger till skolan.

Slänger in ett snabbt inlägg innan sovdags, bara så ni ser att jag lever. :)

Min ritplatta till datorn har hastigt slutat fungera korrekt. Tråkigt. Orkar inte rita någon bild med den bärbara datorns lilla pekplatta, så det blir foton idag.

Alla djuren mådde kanon när vi kom hem!
Men jag anar att barnvakten kanske har vässat råttorna...
Efter ca 5 sekunders "välkommen hem matte!" såg jag ut som om jag varit oenig med ett lastbilsflak katter.
Aj.
Nåja. De verkar som sagt glada och förhållandevis mätta för att vara smådjur.


Text hittad i SAOL


Slänger in en bild på Smulan också. Har väntat på en anledning att använda den.



Nej, sovdags.
Godnatt på er nu!
Hoppas jag får igång min ritplatta nu i veckan. Har inte tankat den på länge, kan vara det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0