Presentation

Jamen då kör vi en kort presentation då!
Så ni vet vad ni har att göra med här.


Råttor:

Golbat har det snyggaste namn du kan tänka dig.



Smulan vill du inte möta i din t-shirt en mörk natt.




Marsvin:

Pär
är stilig och klär förmodligen i frack.



Jammy
är dig sovmässigt överlägsen.





Nånting annat:

Jag
har ingen aning om varför jag skaffade blogg

Min kamera har lite dålig upplösning. :)

Han
har ingen aning om att jag skaffade blogg.



Samtliga bilder (ja, samtliga bilder!) är tagna med mobilkamera. Bättre bilder kommer kanske om jag hittar en datorsladd till kameran. ^^

Kommentarer
Postat av: Elin Räw

Åh, vilken rolig blogg! Det är jag som har pappan Mow och även bror Potemkin hos mig.

Så himla fina de har blivit flickorna, vad kul att Smulan fick den avblekbara genen från mamman. Kommer ihåg när de bara var små blinda prinskorvar haha.


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0