Filmkväll

Jag och djuren har haft filmkväll.
Märkte lite sent att Sömnlös i Seattle gick på 1:an. Jag har aldrig sett den, så jag började titta ca 40 minuter in i filmen.
Djuren tittade också.
Jammy sov mest, men tjejerna (och Pär, som har homosexuella tendenser) såg hela filmen med mig.



Tom Hanks är bra på nästan allt han spelar. Kan det vara så att han är den bästa manliga skådespelaren?
Eller har han kanske delad första plats med Robin Williams och Simba?


Jag börjar misstänka att vi bosatt oss mitt i en farled för luftballonger.
Eller kommer de hit bara för att få vara med i min häftiga blogg?


Tre st hälsade på inom loppet av 20 minuter idag. En såg ut som Lisebergskaninen.
Med anledning utav all denna trafik har min inköpslista inför imorgon utökats en aning.



Godnatt på er. :)
Ska försöka sova så jag orkar upp och träna imorgon.
Tufft.
Är ingen morgonmänniska.
Liten underdrift kanske. Jag är inte människa på någon punkt på morgnarna. Och jag vet inte hur man gör när man dricker kaffe.

Funderar på att lämna fönstret öppet i natt så är jag garanterat klarvaken vid 5, när fåglarna utanför börjar sin tolkning utav hur det kan ha låtit på dinosauriernas tid.

Allvarligt.

Dessa odjur vet hur man bäst och snabbast drar på sig ett utrotningshot.
Kanske kan ärtröret tillämpas även i detta fall..?

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Vad mysigt du och djuren måste ha haft det när ni såg filmen. Jag såg den för tredje gången tror jag. Det här med luftballong vill jag inte missa. Ni får boka in en sådan när vi kommer ner någon gång.

Kram

2010-05-23 @ 09:40:14

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0