Gourmetråttor

Råttorna älskar räkor.
Inte ens kattmaten, "Kalaskyckling", smäller lika högt nu när de fått räkor.
Har jag gjort bort mig?



Här i Göteborg skiner solen! ^^
Golbat och jag var ute och gick lite idag. Golbat ville jättegärna ner på marken men fick inte för mig.
1. Tänk om hon smiter.
2. Tänk om hon spöar upp alla katter som smyger omkring i buskarna. Det skulle bli så jobbigt att förklara sig för katternas ägare sedan.


Pär är ett riktigt ålbete idag.

Han har terroriserat Jammy hela dagen. Så jag låste in honom i den stora buren medan Jammy fick vara kvar i matburen (för er som inte vet, marsvinen bor i två ihopsatta burar).

Nu låter det som en byggarbetsplats här inne.
Pär har med alla medel försökt ta sig in till Jammy igen.

I en timme.


Jag, naiv, trodde först att han ville in igen för att han ville till maten, men så var icke fallet.
Nu får han sitta där tills han lägger sin besatthet åt sidan. Eller tills Jammy vill ut.
Suck.
Marsvin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0